مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 16:302020-07-30سياسي

حفرچاه اکتشافی در دامنه جنوبی بزقوش برای تامین آب شرب میانه


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از حفر یک حلقه چاه اکتشافی در دامنه جنوبی کوه بزقوش برای تامین آب شرب کوتاه مدت شهرستان میانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف غفارزاده در سفر یکروزه خود به شهرستان میانه و دیدار با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که این چاه تا اتمام سد گرمی چای با هدف تأمین آب شرب کوتاه مدت حفر خواهد شد، افزود: امیدواریم نتایج خوبی در این رابطه حاصل شود.

حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه میانه نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب این شهرستان، تسریع در تأمین آب شرب و ضرورت هرچه سریع تر اتمام شبکه آبیاری زهکشی آیدوغموش را مورد تاکید قرار داد.

️مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در این سفر همچنین در جلسه مشترکی که با هدف جلب مشارکت و همکاری سرمایه گذاران در پروژه ها و تأسیسات آبی محدوده شهرستان با حضور نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، شرکت کرد و خواستار سرمایه گذاری آنان در پروژه های قابل سرمایه گذاری از جمله تکمیل سد شهریار و گرمی چای و شبکه آبیاری و زهکشی آیدوغموش شد.

مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه مشترک، با اشاره به این که حدود یک سوم ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفرچاه اکتشافی در دامنه جنوبی بزقوش برای تامین آب شرب میانه

حفرچاه اکتشافی در دامنه جنوبی بزقوش برای تامین آب شرب میانه