مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 20:102020-07-30حوادث

انارستان های معروف لرستان در معرض آتش قرار گرفتند


آتش سوزی مراتع و جنگل های بهش طرهان کوهدشت پس از 48 ساعت همچنان ادامه دارد و اینک متمرکزنریم انارستان کشور با وسعت بیش از سه هزار هکتار در معرض آتش قرار داد.

- آتش سوزی مراتع و جنگل های بهش طرهان کوهدشت پس از 48 ساعت همچنان ادامه دارد و اینک متمرکز ترین نارستان کشور با وسعت بیش از سه هزار هکتار در معرض آتش قرار داد.

پایگاه خبری جماران: یکی از فعالین محیط زیستی منطقه در گفت و گو با خبرنگار جماران، از سوختن کامل منطقه گاچال و پیش روی آتش به سمت کوه داگله در بخش طرهان شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: شدت وزش باد آتش را شعله ور تر کرده است و بیم آن می رود که کل مراتع و جنگل های منطقه تا صبح طعمه حریق شود.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی آتش با انارستان های زیر تنگ سیاب کوهدشت گفت: فاصله آتش تا انارستان ها که مهم ترین منبع درآمدی مردم کوهدشت است، نگران کننده است.

این فعال محیط زیستی در پایان از نیاز فوری به اعزام نیرو برای مهار آتش خبر داد و اظهار کرد: کوه داگله نیازمند کمک سریع نیروهای تازه نفس هست چراکه با نیروی کم و جزیره ای کنترل ناممکن هست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران در 48 ساعت گذشته، آتش در زاگرس، باعث اتلاف گونه های جانوری و گیاهی متنوعی شده است و یکی زیباترین مراتع و جنگل های منطقه را همانگونه که در تصویر می بینید، طعمه حریق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انارستان های معروف لرستان در معرض آتش قرار گرفتند

انارستان های معروف لرستان در معرض آتش قرار گرفتند