مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-31اقتصادي

طرح ملی «قربان غدیر» از استان سمنان کلید خورد/ اجرای طرح «اطعام علوی»


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به پیگیری برای تدوین و اجرای طرح ملی «قربان غدیر» از سوی کمیته امداد این استان گفت: کمک به سادات نیازمند در سراسر کشور در دستور کار است.

- سمنان– مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به پیگیری برای تدوین و اجرای طرح ملی قربان غدیر از سوی کمیته امداد این استان گفت: کمک به سادات نیازمند در سراسر کشور در دستور کار است.

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه کاهش فاصله طبقاتی مهم ترین رویکرد این نهاد مردمی است، اظهار داشت: پیگیری برای تدوین و اجرای طرح ملی قربان غدیر از سوی کمیته امداد این استان در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای این طرح سادات نیازمند و فقیر در سراسر کشور شناسایی می شوند، تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت خمس و کمک کمیته امداد و خیران استان سمنان نسبت به رفع مشکلات اقتصادی این افراد اقدامی اساسی می شود.

اجرای طرح اطعام علوی در دهه ولایت مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه این طرح در حال تدوین است، افزود: با تصویب نهایی، این طرح از استان کلید می خورد و باوجود وجوهات شرعی هیچ یک از سادات در جامعه نباید فقیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «قربان غدیر» از استان سمنان کلید خورد/ اجرای طرح «اطعام علوی»

طرح ملی «قربان غدیر» از استان سمنان کلید خورد/ اجرای طرح «اطعام علوی»