مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-31بين الملل

توقیف سلاح و مهمات قاچاق برای گروه های تروریستی در ادلب سوریه


مقامات استان حمص سوریه از کشف و توقیف مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این استان خبر دادند که قرار بود به دست تروریست ها در ادلب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستگاه های مربوطه در استان حمص سوریه از کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این استان خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که طرف های ذیربط با پیگرد دائمی و دقیق باند قاچاق سلاح و مهمات برای گروه های تروریستی در مرزهای اداری بین دو استان حمص و حماه مقادیر زیاد و متنوع سلاح و مهمات را توقیف کردند که  قرار بود به صورت قاچاقی به دست گروه های تروریست در شمال استان ادلب برسد.

این محموله قاچاق شامل اسلحه های اتوماتیک ، مسلسل ​​، موشک های دوش پرتاب، آرپی جی ها ، انواع خمپاره های مختلف، نارنجک و مقدار زیادی مهمات سبک و متوسط ​​بود.

مقامات استان حمص سوریه کمتر از یک ماه پیش نیز از کشف و توقیف مقادیر زیادی سلاح و مهمات در استان حمص خبر دادند که قرار بود به دست تروریست ها در ادلب برسد.

بخش های زیادی از استان ادلب سوریه دست گروه های تروریستی و عناصر مسلح مورد حمایت ترکیه است و این کشور و روسیه سال گذشته، بر سر توقف درگیری ها در این استان و ایجاد مناطق کاهش تنش به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف سلاح و مهمات قاچاق برای گروه های تروریستی در ادلب سوریه

توقیف سلاح و مهمات قاچاق برای گروه های تروریستی در ادلب سوریه