مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 05:102020-07-31سياسي

حرکت در مسیر ولایت موجب رهایی انسان از تاریکی های جهل می شود


در مسیر ولایت حرکت کردن موجب می شود که انسان از ظلمات خارج شود و در مسیر معنویت و راستی حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری صبح جمعه در خطبه های نماز عید قربان با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در دهه ولایت قرار داریم و همواره باید در مسیر ولایت حرکت کنیم تا از ظلمات نجات پیدا کنیم.

وی افزود: اگر تمام عمر در خدمت به مردم باشیم و عبادت کنیم اما در مسیر ولایت حرکت نکنیم گویا هیچ عبادت و عملی انجام ندادیم، در مسیر ولایت حرکت کردن باعث می شود که انسان از ظلمات خارج شود و به رفتن به سوی معنویت کمک می کند.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: اگر خط ولایت نباشد شخص حرکت نمی کند و متوقف است چون حرکت انسان را تازه نگه می دارد؛ البته ملت ایران سوار بر کشتی ولایت و اباعبدالله الحسین (ع) هستند و با یا حسین (ع) گفتن به مقصد خواهیم رسید.

حجت الاسلام اسکندری تأکید کرد: در مسیر ولایت حرکت کردن به اعمال زیبایی می بخشد در مسیر ولایت باید حرکت کنیم چون مسیر ولایت فقیه همان ولایت امیرالمومنین (ع) است.

وی بیان داشت: در بحث انقلاب هنر نیست که وقتی قطار دولت بخواهد به پایان برسد برخی که این قطار را هُل دادند و به حرکت آن کمک کردند بخواهند خود را کنار بکشند و بگویند ما از این قطار جدا بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر ولایت موجب رهایی انسان از تاریکی های جهل می شود

حرکت در مسیر ولایت موجب رهایی انسان از تاریکی های جهل می شود