مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 05:202020-07-31پزشكي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 2 میلیونی ویژه کرونا به رانندگان تاکسی


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه 14 هزار تسهیلات 20 میلیون ریالی ویژه کرونا به رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور خبر داد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه 14 هزار تسهیلات 20 میلیون ریالی ویژه کرونا به رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق اظهار کرد: بدنبال شیوع ویروس کرونا بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری جزو شاغلینی هستند که شدیداً در معرض ابتلا به این بیماری هستند و از اینرو با تصمیمات اتخاذ شده، رانندگان این ناوگان در اولویت کمک های حمایتی و معیشتی قرار گرفتند.

وی افزود: در این راستا با همکاری بنیاد علوی و عاملیت بانک سینا، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد جهت برخورداری 50 هزار راننده تاکسی آسیب دیده در این بحران در نظر گرفته ایم.

جمالی نژاد در ادامه گفت: به این منظور متناسب با هر شهر سهمیه ای مشخص تا از سوی سازمان های تاکسیرانی در اختیار افراد آسیب دیده و یا خانواده هایی که اعضای آنها بر اثر کرونا فوت شده اند، قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 2 میلیونی ویژه کرونا به رانندگان تاکسی

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 2 میلیونی ویژه کرونا به رانندگان تاکسی