مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 05:502020-07-31بين الملل

تنش جدید مسکو و واشنگتن


اقدام مسکو در صدور حکم 9 سال زندان برای یکی از ملوانان سابق نیرو ی دریایی آمریکا واکنش هایی را از سوی آمریکا به همراه داشته و به تنش جدیدی میان دو طرف تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در ادامه برخی تنش های به وجود آمده میان روسیه و آمریکا، روز پنجشنبه دادگاهی در مسکو، تِروِر رید ، یکی از ملوانان سابق نیروی دریایی آمریکا را به جرم حمله به یک افسر پلیس روسی به 9 سال زندان محکوم کرد.

  سفیر آمریکا در روسیه امروز در پیامی توییتری ضمن توصیف صحنه دادگاه با عنوان تئاتر مضحک مدعی شد: امروز، شهروند آمریکایی، تِروِر رید بر اساس شواهدی بسیار مضحک که حتی قاضی دادگاه نیز به آن خندید به 9 سال زندان محکوم شد.

این یک تئاتر مضحک بود.

  منابع روسی امروز خبر دادند دادگاه شهر مسکو بر اساس بخش دوم قانون کیفری روسیه این فرد را مجرم شناخته و او را به 9 سال زندان محکوم کردند.

   به گفته بازپرسان، ماه اوت سال گذشته متهم این پرونده به مأمور پلیسی در مسکو که در حال پاسخگویی به تماس ساکنان یک ساختمان در این شهر بوده حمله کرد.

  ساکنان این ساختمان از متهم که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت و در حال مشاجره با دو زن بوده شکایت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش جدید مسکو و واشنگتن

تنش جدید مسکو و واشنگتن