مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-31سياسي

کشاورزان توانایی پرداخت سودهای کلان بانک ها را ندارند


یکی از مشکلاتی که باعث می شود چرخه تولید حرکت نکند بهره های بانکی است که کشاورزان توان پرداخت سودهای بانکی را ندارند نمی توانند با این بهره های بانکی کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری صبح  امروز در خطبه های نماز عید قربان با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت اظهار داشت: اگر تمام عمر در خدمت مردم باشیم و عبادت کنیم  اما  در مسیر ولایت حرکت نکنیم گویا هیچ عبادتی انجام ندادیم.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: ولایت پذیری انسان را از ظلمات و تاریکی نجات  می دهد و به سوی معنویت هدایت می کند؛ اگر خط ولایت فقیه نباشد انسان نمی تواند در مسیر معنویت حرکت کند البته ملت ایران سوار بر کشتی انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت و  اباعبدالله الحسین (ع) حرکت می کند و  به مقصد خواهیم رسید.

وی تأکید کرد:  هنر نیست که وقتی قطار دولت بخواهد به پایان برسد برخی که  به حرکت قطار دولت کمک کردند خود را کنار بکشند و بگویند ما از این قطار جدا بودیم؛ اکنون در بین ملت ایران وحدت نیاز است زیرا وقتی بین مردم و مسؤولان وحدت باشد دشمن نمی تواند نفوذ پیدا کند.

اسکندری گفت: تمام مشکلات علت آن تحریم نیست و از بی عرضگی مسؤولان و بی مدیریتی ها نیست، یکی از مشکلاتی که باعث می شود مردم رشد نکنند بهره های بانکی است که موجب شده چرخه تولید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان توانایی پرداخت سودهای کلان بانک ها را ندارند

کشاورزان توانایی پرداخت سودهای کلان بانک ها را ندارند