مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:152020-07-31سياسي

بیانیه حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان درباره قرارداد ایران و چین


حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی درباره ی موافقتنامه جامع ایران با کشور چین و بایسته های انعقاد هر نوع قرارداد راهبردی و بین المللی در کشور بیانیه صادر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی درباره ی موافقتنامه جامع ایران با کشور چین و بایسته های انعقاد هر نوع قرارداد راهبردی و بین المللی در کشور بیانیه صادر کرد.

در متن بیانیه حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی آمده است؛ مشارکت در اقتصاد بین الملل، هم اقتضای شرایط نوین جهانی است و هم ضرورت حفظ و ارتقای منافع ملی، بنابراین کوبیدن بر طبل خودبسندگی در حالی که فشردگی زمان و مکان دولت-ملت ها را روزبه روز به یکدیگر نزدیکتر و وابستگی های متقابل را بیشتر کرده است، جز هدر دادن منابع و فرصت سوزی در نظام رقابتی موجود ارمغانی ندارد.

افکار عمومی ایران با توجه به پیشینه قراردادهای نخبگان وابسته، با کشورهای قدرتمند، نسبت به هرنوع توافقنامه جامع که زمام امور کشور را در سطحی وسیع به نظر و مدیریت بیگانگان واگذار نماید، حساس و از تبعات آن نگران است.

به نظر می رسد در شرایط کنونی که اقتصاد ایران تحت فشار شدید تحریم های ظالمانه آمریکا و بحران ناشی از همه گیری کرونا است، بستن یک توافقنامه جامع چندین ساله با ویژگی برد-برد، بسیار دشوار و با حسایت های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان درباره قرارداد ایران و چین

بیانیه حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان درباره قرارداد ایران و چین