مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:202020-07-31سياسي

شرح زندگی و مبارزات سردار «رییس علی دلواری» در کتاب فارسی دبستان


رییس آموزش و پرورش دلوار عنوان کرد: داستان زندگی و مبارزات رییس علی دلواری با متن حماسی و قلم سیروس فتحی، نویسنده خوش ذوق هم استانی در کتاب فارسی پنجم دبستان نگاشته شده است.

- شرح زندگی و مبارزات سردار رییس علی دلواری در کتاب فارسی دبستان ایسنا/بوشهر رییس آموزش و پرورش دلوار عنوان کرد: داستان زندگی و مبارزات رییس علی دلواری با متن حماسی و قلم سیروس فتحی، نویسنده خوش ذوق هم استانی در کتاب فارسی پنجم دبستان نگاشته شده است.

عبدالرضا زمانی از گنجاندن داستان زندگی و مبارزات سردار دلواری در کتاب درسی خبر داد و افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کنگره سرداران و 2000 شهید استان در راستای معرفی شهید رییس علی دلواری در کتاب های درسی، علی اکبرپور، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان پیگیری کننده این موضوع انتخاب شد که در همین زمینه مکاتبات لازم را با سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش داشت.

وی با بیان اینکه گروه تألیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش این درس را با هدف آشنایی کودکان ایرانی با رییس علی دلواری، داستان زندگی و مبارزات این مبارز جنوبی در جدیدترین چاپ کتاب فارسی پنجم دبستان گنجانده است یادآور شد: داستان رییس علی درس هشتم از بخش بخوان و بیندیش را در فصل سوم کتاب فارسی پنجم دبستان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح زندگی و مبارزات سردار «رییس علی دلواری» در کتاب فارسی دبستان

شرح زندگی و مبارزات سردار «رییس علی دلواری» در کتاب فارسی دبستان