مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 07:002020-07-31سياسي

آمادگی بنیاد رودکی برای برگزاری رویدادهای هنری در افغانستان


در دیدار سفیر ایران در افغانستان با مدیرعامل بنیاد رودکی بر ظرفیت های بین المللی این بنیاد برای فعالیت هنری در افغانستان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در دیدار بهادر امینیان سفیر ایران در افغانستان با مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی بر ظرفیت های بین المللی این بنیاد برای فعالیت هنری در افغانستان تاکید شد.

در این دیدار بهادر امینیان سفیر ایران در افغانستان با اشاره به مشترکات فرهنگی و جایگاه هنرمندان ایران در افغانستان گفت: افغانستان دارای ظرفیت بزرگی برای تعاملات فرهنگی میان 2 کشور است که نیازمند تقویت این روابط خصوصاً با توجه به تحولات اخیر این کشور هستیم.

وی افزود: پتانسیل فراوانی برای عرضه آثار و اجرای هنرمندان برجسته ایرانی در حوزه هایی مانند موسیقی وجود دارد که این پتانسیل باید به بهترین شکل عرضه شود و تجربه نشان داده حضور هنرمندان کشورمان در افغانستان با استقبال نخبگان، هنردوستان و هنرمندان این کشور مواجه می شود.

امینیان بر جایگاه شعر و ادبیات ایران در افغانستان و ظرفیت بزرگ زبان فارسی برای تعامل میان 2 کشور تاکید کرد.

مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی نیز با اشاره به ظرفیت بزرگ بنیاد رودکی به ویژه در حوزه موسیقی و همچنین مأموریت این بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنیاد رودکی برای برگزاری رویدادهای هنری در افغانستان

آمادگی بنیاد رودکی برای برگزاری رویدادهای هنری در افغانستان