مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-31سياسي

کنفرانس علمی پژوهشی «اکمال دین و اتمام نعمت» برگزار می شود


رییس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی از برگزاری کنفرانس علمی پژوهشی با عنوان اکمال دین و اتمام نعمت از 11 تا 16 مرداد ماه به همت مجتمع آموزش عالی بنت الهدی خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه های مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برای دهه ولایت به ویژه قضیه غدیر اظهار کرد: این مجتمع در راستای تعلیم و تربیت و پژوهش بانوان اسلامی گام برمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در تاریخ غدیر و پس از آن تا به امروز نقش داشتند و بر اساس این رسالت عمومی بانوان مجتمع بنت الهدی در این مسیر اقدام می کنند.

رییس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی از برگزاری کنفرانس غدیر از 11 تا 16 مرداد ماه خبر داد و افزود: یک سری برنامه ها به زبان فارسی از سوی افراد صاحب اثر و نظر در زمینه ماجرای غدیر از نگاه اهل سنت برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های فارسی زبان به صورت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی در راستای پیشگیری از فراگیری کرونا برگزار و همزمان به شکل مجازی و ویدئو کنفرانسی به آدرس https://vc.

miu.

ac.

ir/hoda2 برای مخاطبان بیرونی نیز ارائه می شود.

حجت الاسلام کاویانی با اشاره به اطلاعات جزیی برنامه ها گفت: آیت الله حسینی قزوینی، استاد حوزه و رییس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر در نخستین روز درباره غدیر در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس علمی پژوهشی «اکمال دین و اتمام نعمت» برگزار می شود

کنفرانس علمی پژوهشی «اکمال دین و اتمام نعمت» برگزار می شود