مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-31فرهنگي

پخش «سمفونی رخت ها» از رادیو تهران و رادیو نمایش


از روز یکشنبه دوازدهم مردادماه، پخش سریال رادیویی «سمفونی رخت ها» به کارگردانی میرطاهر مظلومی از رادیو تهران و رادیو نمایش آغاز می شود.

- از روز یکشنبه دوازدهم مردادماه، پخش سریال رادیویی سمفونی رخت ها به کارگردانی میرطاهر مظلومی از رادیو تهران و رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سمفونی رخت ها به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که همزمان از رادیو نمایش نیز پخش خواهد شد.

پوریا موسوی نویسنده سمفونی رخت ها درباره ایده شکل گیری این نمایش رادیویی گفت: به تبع ایده این نمایشنامه هم ریشه در گذشته ماجرا دارد اما آنچه مشخصاً در این درام برای من به نقطه شروع بدل شد، مساله انجمن های زنان مشروطه خواه در ایران بود که علیرغم نقش موثر در تاریخ معاصر و اهمیت فراوان شکل گیری آنها کمتر به آنها پرداخته شده است.

وی همچنین درباره اینکه تا چه اندازه شخصیت های این نمایش واقعی هستند؟ بیان کرد: هیچکدام از شخصیت های این درام واقعی نیستند.

همگی را ساخته ام.

البته طبیعی است که از بعضی افراد الهام گرفته باشم اما آنچه در نهایت ساخته شده به هیات اشخاص نمایش درآمده مخلوق همین درام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «سمفونی رخت ها» از رادیو تهران و رادیو نمایش

پخش «سمفونی رخت ها» از رادیو تهران و رادیو نمایش