مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-31سياسي

آزاد سازی حدود 71 هزار مترمربع از اراضی شهرستان پردیس


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان پردیس از آزادسازی حدود 71 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی روستاهای گلخندان، کردنبرد، طاهرآباد و زردستان از توابع بخش بومهن این شهرستان در پی تخریب 32 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

- سید محمد قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس، اظهار کرد: در راستای مفاد قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب، نماینده بخشداری و نماینده فرمانده نیروی انتظامی، سایر عوامل اجرایی و انتظامی شهرستان پردیس 32 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، فنس، استخر و سایر مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز تخریب شد.

وی به آزادسازی حدود 71 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی روستاهای گلخندان، کردنبرد، طاهرآباد و زردستان از توابع بخش بومهن  اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات اجرایی در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون و براساس دستور قضایی انجام گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس بیان کرد: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت وساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و طبق قانون با تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی حدود 71 هزار مترمربع از اراضی شهرستان پردیس

آزاد سازی حدود 71 هزار مترمربع از اراضی شهرستان پردیس