مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 01:552020-07-31ورزشي

بازی استقلال - سپاهان جدال مهاجمان خارجی دو تیم است


پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه سپاهان و استقلال دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، گفت: استقلال باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد.

- رسول غنی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی حساسی را بین استقلال و سپاهان شاهد خواهیم بود، آبی پوشان باید برنده این دیدار باشند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کنند البته سپاهان هم به دنبال صعود است و می خواهد رتبه دوم را تصاحب کرده و استقلال را در جدول پایین تر از خود ببیند.

وی ادامه داد: جدال مهاجمان خارجی دو تیم است، هر دو تیم از مهاجمان خوبی سود می برند چرا که آنها بارها توانسته اند گره بازی را باز کرده و موقعیت را به سود تیم خود به پایان برسانند.

مدافع سابق تیم فوتبال پاس تهران افزود: سیاوش یزدانی و دانشگر در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند و تا حدودی خیال مجیدی برای خط دفاع تیمش راحت شده اما سپاهان مهاجمان تیزهوشی دارد که یک لحظه غفلت باعث خواهد شد نتیجه بازی به سود زردپوشان اصفهانی رقم بخورد.

وی در مورد جدال دو پیشکسوت استقلال که زمانی در کنار یکدیگر برای موفقیت استقلال تلاش می کردند، گفت: امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی هر دو از چهره های محبوب استقلال هستند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی استقلال - سپاهان جدال مهاجمان خارجی دو تیم است

بازی استقلال - سپاهان جدال مهاجمان خارجی دو تیم است