مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 02:152020-07-31سياسي

تقوی: مراسم عزاداری ماه محرم نباید بدون ضابطه و به صورت رها برگزار شود


نماینده مرم تهران در مجلس تاکید کرد: باید مراسم عزاداری ماه محرم با توجه به اصول و پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می شود، - نماینده مرم تهران در مجلس تاکید کرد: باید مراسم عزاداری ماه محرم با توجه به اصول و پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می شود، برگزار شود.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) گفت: برای مراسم عزاداری ماه محرم باید شرایط امروز جامعه در نظر گرفته شود و اصول بهداشتی و پروتکل هایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت تعیین می شود، برای برگزاری این مراسم رعایت شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مراسم ها باید در فضای باز برگزار شود، در میان حاضرین تراکم وجود نداشته باشد و فاصله به خوبی رعایت شود، از سوی دیگر مردم در این روزها که نذر دارند و به امر اطعام دهی مشغول می شوند، باید به رعایت اصول بهداشتی در محیط آشپزخانه ها و بسته بندی غذا در ظروف یکبار مصرف توجه کنند.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه عاشورا و کربلا اساس نهضت ما است، عنوان کرد: مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) در ماه محرم را نه باید به صورت رها و بدون ضابطه برگزار کرد که به عده ای صدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: مراسم عزاداری ماه محرم نباید بدون ضابطه و به صورت رها برگزار شود

تقوی: مراسم عزاداری ماه محرم نباید بدون ضابطه و به صورت رها برگزار شود