مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 03:102020-07-31فرهنگي

«آرش کمانگیر» به طراحی انیمیشن رسید/ فیلمسازی بدون کار گروهی


غلامرضا آزادی با اشاره به اینکه تولید بخش انیمیشن فیلم سینمایی «آرش کمانگیر» آغاز شده تاکید کرد این بخش ها به صورت انفرادی و بدون کار گروهی در حال تولید است.

- غلامرضا آزادی با اشاره به اینکه تولید بخش انیمیشن فیلم سینمایی آرش کمانگیر آغاز شده تاکید کرد این بخش ها به صورت انفرادی و بدون کار گروهی در حال تولید است.

غلامرضا آزادی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره پروژه سینمایی آرش کمانگیر گفت: فیلمبرداری قسمت زنده این فیلم به پایان رسیده است و در حال حاضر مشغول تولید بخش انیمیشن آن هستیم که این بخش هم به خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: به خاطر اینکه باید تسلط کامل روی کار داشته باشیم، تصمیم گرفته شد که گروهی کار نکنیم، به این معنا که یک نفر کاراکترهای فیلم را طراحی کرده است، بعد از آن یک نفر بخش انیمیشن 3 بعدی را انجام داد و یک نفر نیز در حال حاضر مشغول طراحی موشن هست.

این هنرمند تاکید کرد که انیمیشن این فیلم به صورت گیم- انیمیشن طراحی شده است.

وی ادامه داد: هرچند ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها را تعطیل کرده است اما تیم آرش کمانگیر به راحتی در حال تولید این انیمیشن هستند، چرا که برای طراحی و تولید انیمیشن نیازی به حضور در محل کار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرش کمانگیر» به طراحی انیمیشن رسید/ فیلمسازی بدون کار گروهی

«آرش کمانگیر» به طراحی انیمیشن رسید/ فیلمسازی بدون کار گروهی