مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-01سياسي

کرونا باعث توجه بیشتر نیروهای سیاسی به مشکلات مردم شده است


  رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت : کرونا باعث کاهش تنش های سیاسی و افزایش توجه نیروهای سیاسی به مشکلات اجتماعی مردم شده است .

- ایسنا/خراسان رضوی   رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت : کرونا باعث کاهش تنش های سیاسی و افزایش توجه نیروهای سیاسی به مشکلات اجتماعی مردم شده است .

سید محسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش مشکلات معیشتی مردم باعث کاهش تنش های سیاسی در کشور شده است،البته تجمعات و ارتباطات سیاسی در فضای حقیقی کاهش و در فضای مجازی افزایش یافته است .

وی افزود : کرونا و مشکلات معیشتی ناشی از آن، بر فعالیت های سیاسی در کوتاه مدت و دراز مدت تاثیری منفی نداشته و فعالان سیاسی را به سمت حل مشکلات جامعه و تشکل های سیاسی را به سمت تشکل های خیریه و مردم نهاد سوق داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: فضای سیاسی کشور در باطن فعال است، اما جریانات سیاسی ترجیح می دهند به حل مشکلات مردم بپردازند و در انظار عمومی با یکدیگر مشاجره و دعوا نکنند و فضای عمومی کشور را آرام نگه دارند .

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی درخصوص تاثیر شیوع دنباله دار کرونا بر انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی در کشور نهادینه هستند و شش ماه قبل از انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باعث توجه بیشتر نیروهای سیاسی به مشکلات مردم شده است

کرونا باعث توجه بیشتر نیروهای سیاسی به مشکلات مردم شده است