مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-01اقتصادي

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف زنجانی در سال جاری


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: گران فروشی با 270 پرونده، بیشترین تخلفات را در چهار ماهه امسال دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: گران فروشی با 270 پرونده، بیشترین تخلفات را در چهار ماهه امسال دارد.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چهار ماهه اول امسال، 1551 پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی افزود: ارزش ریالی 151 پرونده تخلف 700 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که تعداد پرونده های تخلف در استان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

این مسئول با اشاره به پرونده های تشکیل شده در سایر حوزه ها، ادامه داد: در بخش قاچاق کالا، تعداد پرونده های تخلف 223 فقره است که ارزش ریالی این تعداد پرونده بالای 200 میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 49 درصد رشد دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: گران فروشی با 270 پرونده بیشترین تخلفات در چهار ماهه امسال را به خود اختصاص داده، از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس بگیرند.

ممیزی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه جانبه همه دستگاه های اجرایی نیاز است، گفت: قاچاق کالا، پدیده ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف زنجانی در سال جاری

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف زنجانی در سال جاری