مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-01سياسي

حل مشکلات اقتصادی نیازمند همکاری نزدیک مجلس و دولت است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کلان اقتصادی کشور نیازمند اصلاحات اساسی در ساختارها از طریق همکاری نزدیک مجلس و دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد علیرضا بیگی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افزود: در این راستا به شدت نیازمند همکاری های نزدیک دولت و مجلس و تمامی دستگاه های اجرایی از جمله نهادها و سازمان های اقتصادی از جمله صنعت برق هستیم تا روند بهبود رویه ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با قدردانی از تلاش های صنعت گران برق کشور و آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مشکلات اساسی کشور به نوع سیاست گذاری های کلان باز می گردد و ما برای اینکه به اقتصاد واقعی دست یابیم و هزینه ها شفاف تر باشد، نیاز به اصلاح اساسی اقتصاد داریم تا از این فاصله طبقاتی که روزانه بیشتر می شود، جلوگیری کنیم.

علیرضابیگی، صنعت برق را تجارت و علم بزرگ در عرصه اقتصاد جهانی توصیف و اضافه کرد: امیدواریم وضعیت فعلی و مشکلات اقتصادی جامعه استمرار نیابد و با فسادهای کلان اقتصادی در سطح کشور مقابله شود تا مسیر رشد و پیشرفت صنایع مختلف از جمله برق نیز هموارتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اقتصادی نیازمند همکاری نزدیک مجلس و دولت است

حل مشکلات اقتصادی نیازمند همکاری نزدیک مجلس و دولت است