مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-01سياسي

جهاددانشگاهی صدقه جاریه نظام جمهوری اسلامی در امر پژوهش


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، صدقه جاریه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، صدقه جاریه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سید ناصر اسحاقی 11 مرداد در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تبریک چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که با ارائه خدمات مختلف بویژه در حوزه سلامت باروری نقش مهمی ایفا کرده است.

وی از ایجاد مرکز درمان ناباروری و اقدامات انجام یافته در تامین نیروی انسانی متخصص و تجهیزات به روز توسط جهادانشگاهی در استان اردبیل قدردانی و تصریح کرد: نیازهای مختلف جامعه و کشور به همت این نهاد انقلابی و با ارائه برنامه های عملیاتی برطرف شده و در حال حاضر به سمت فتح قله های پیشرفت حرکت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جهاددانشگاهی در انجام رسالت فرهنگی خود نیز به خوبی عمل کرده است، یادآور شد: این نهاد به عنوان عضو شورای فرهنگ عمومی توانسته از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان و معتمدین شهری برای تحقق اهداف فرهنگی استان بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی صدقه جاریه نظام جمهوری اسلامی در امر پژوهش

جهاددانشگاهی صدقه جاریه نظام جمهوری اسلامی در امر پژوهش