مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-01ورزشي

هدیه ارزشمند تراکتور و شهرخودرو به استقلال و سپاهان


شب اول بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر تنها یک برنده داشت اما دو سه تیمی که اصلا دیشب بازی نداشتند، حال و روز برنده‌ها را داشتند و از نتایجی که رقم خورد لذت بردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در اولین شب از برگزاری بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم، سایپا تنها تیمی بود که برنده از زمین خارج شد.

شاگردان نارنجی وفادار که وفاداری عجیب به نتیجه مساوی داشتند بعد از پنج مساوی پی در پی، این بار در حالی که چیزی به پایان بازی و مساوی ششم نمانده بود با گل آرمین سهرابیان ماشین سازی بدون سرمربی تبریز را شکست دادند تا جهش بلند بالایی در جدول داشته باشند.

نتیجه سه بازی دیگر اما مساوی شد؛ مساوی در تبریز و آبادان به نفع استقلال و سپاهان و حتی فولاد و مساوی در اصفهان به سود تمام پایین جدولی ها.

تراکتور و پیکان؛ برنده بی برندهاولین بازی دیشب در تبریز آغاز شد، در یادگار و در حالی که اشکان دژآگه روی سکو‌های ورزشگاه نشسته بود و بازی تیمش را می‌دید.

تراکتور با سه امتیاز این بازی می‌توانست شمار امتیازات خود را به عدد 48 برساند و پیکان هم اگر برنده می‌شد با 26 امتیاز موقتا فانوس سقوط را زمین می‌گذاشت، اما بازی تبریز برنده و بازنده نداشت و این مساوی رقبای پیکان در پایین جدول و رقبای تراکتور در بالای جدول را خوشحال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ارزشمند تراکتور و شهرخودرو به استقلال و سپاهان

هدیه ارزشمند تراکتور و شهرخودرو به استقلال و سپاهان