مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-01بين الملل

مصر: طرف های مغرض روابط با کویت را هدف قرار می دهند


وزارت خارجه مصر بر روابط مستحکم میان دولت و ملت این کشور و کویت به ویژه در سایه اشتراک حوزه مبارزات ملت های دو کشور تاکید و اعلام کرد، مغرضانی هستند که می خواهند به روابط دو کشور آسیب وارد کنند.

- وزارت خارجه مصر بر روابط "مستحکم" میان دولت و ملت این کشور و کویت به ویژه در سایه اشتراک حوزه مبارزات ملت های دو کشور تاکید و اعلام کرد، مغرضانی هستند که می خواهند به روابط دو کشور آسیب وارد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در پی ضرب و شتم یک جوان مصری مقیم کویت به دست یک شهروند این کشور که دوربین های محل کار جوان مصری آن را ضبط کردند، فیلم ویدئویی دیگری منتشر شد که در آن از مصری ها خواسته شد پرچم کویت را به آتش بکشند.

در پی این وقایع وزارت خارجه مصر با انتشار بیانیه ای در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد، دو طرف بر روابط مستحکم خود توجه کامل دارند و خواستار توسعه آن در راستای منافع مشترک دو ملت هستند.

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه مصر برخی تلاشها در رسانه های اجتماعی را که به دنبال ضربه زدن به دو ملت از طریق آسیب رساندن به سران یا رهبران دو کشور است، پیگیری و محکوم می کند.

پشت این اهانت ها مغرضانی قرار دارند که می خواهند به روابط حسنه میان دو کشور لطمه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر: طرف های مغرض روابط با کویت را هدف قرار می دهند

مصر: طرف های مغرض روابط با کویت را هدف قرار می دهند