مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-01بين الملل

ترامپ: مثل4 سال قبل، اوباما را شکست می دهیم


رییس جمهور جمهوری خواه آمریکا در واکنش به انتقادهای سلف دموکراتش اعلام کرد که او همانند انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، در انتخابات امسال باراک اوباما و «جو (بایدن) خوابالو» را شکست می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن اظهارنظرها و تحرکات برای حضور پر رنگ تر در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) آمریکا، حملات لفظی رییس جمهور کنونی و سابق به یکدیگر تشدید شده و رییس جمهور آمریکا به صحبت ها و انتقادهای باراک اوباما رییس جمهور قبلی این کشور پاسخ داد ومدعی شد که اوباما در سال 2016 بیشتر از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آن سال در انتخابات فعالیت کرده بود اما شکست خورد.

اوباما  روز پنجشنبه در ادامه اظهارنظرها در حمایت از جو بایدن معاون سابقش و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، در انتقاد از مواضع دولت ترامپ و در مراسم یادبود جان لوییز از رهبران جنبش سیاه پوستان آمریکا گفت: امروز در برابر چشم هایمان می بینیم که افسران پلیس زانویشان را روی گردن آمریکایی های سیاه پوست فشار می دهند.

شاهدیم که دولت فدرال ما مأمورانی را اعزام می کند تا از گاز اشک آور و باتوم علیه شرکت کنندگان در تظاهرات های مسالمت آمیز استفاده کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مثل4 سال قبل، اوباما را شکست می دهیم

ترامپ: مثل4 سال قبل، اوباما را شکست می دهیم