مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-01اقتصادي

اشتغال زایی برای 1192 نفر از طریق 8طرح گردشگری و صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل اعتبار هشت طرح گردشگری در استان، گفت: با این اقدام زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و 192 نفر در بخش های گردشگری و صنایع دستی فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل اعتبار هشت طرح گردشگری در استان، گفت: با این اقدام زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و 192 نفر در بخش های گردشگری و صنایع دستی فراهم خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه براساس تفاهم ‎نامه امضا شده بین محمدباقر نوبخت و استاندار چهارمحال و بختیاری، 513 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: توسعه خوشه خاتم کاری شیخ شبان در شهرستان بن با 20 درصد پیشرفت فیزیکی از مهم ترین این طرح ها است.

وی اعتبار لازم برای تکمیل این طرح را 31 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت های دولتی و 30 میلیارد ریال از محل تسهیلات سرمایه ثابت تأمین و هزینه می شود.

جوادی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از طرح توسعه خوشه خاتم کاری شیخ شبان زمینه اشتغال زایی مستقیم 800 نفر فراهم خواهد کرد، توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 1192 نفر از طریق 8طرح گردشگری و صنایع دستی

اشتغال زایی برای 1192 نفر از طریق 8طرح گردشگری و صنایع دستی