مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-01سياسي

وجود فساد نباید مانع برخورداری مناطق محروم از قیر رایگان شود


تخصیص قیر رایگان به پروژه های عمرانی به ویژه مناطق محروم و روستایی مانع قابل ملاحظه پروژه ها شده و نباید اجازه داد که وجود فساد مانع برخورداری این مناطق و این پروژه ها از قیر رایگان شود.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه های عمرانی به ویژه در مورد مناطق روستایی و طرح های هادی موجب پیشرفت این پروژه ها شده و در سال های مختلف این موضوع مشاهده شده است.

وی افزود: باید در مورد قیر رایگان نظارت های دقیق صورت گیرد تا ما شاهد فساد در این حوزه نباشیم و جلوی فساد در اجرای مصوبه مجلس گرفته شود.

نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبیعی است اگر نظارت نباشد شاهد فساد خواهیم بود و آنچه که حق مناطق محروم در پروژه های عمرانی است به آنها تخصیص نخواهد یافت.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تخصیص قیر رایگان تأثیر قابل ملاحظه ای در پیشرفت طرح های هادی و عمرانی در این مناطق داشته و نباید اجازه دهیم وجود فساد مانع تخصیص قیر رایگان در این پروژه ها شود.

وی در پایان گفت: نهادهای نظارتی باید با هر گونه فساد در این زمینه مبارزه کنند تا مناطق محروم از تخصیص قیر رایگان بی بهره نمانند و کار پروژه های عمرانی شان متوقف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فساد نباید مانع برخورداری مناطق محروم از قیر رایگان شود

وجود فساد نباید مانع برخورداری مناطق محروم از قیر رایگان شود