مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-01سياسي

افتتاح بخشی از موزه دفاع مقدس اردبیل در هفته دفاع مقدس


رییس سازمان امور موزه ها و یادمان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد.

- رییس سازمان امور موزه ها و یادمان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل توضیح داد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و امسال باید باشکوه تر از همیشه درصدد برگزاری برنامه های دفاع مقدس باشیم.

وی با اشاره به این که اتمام موزه دفاع مقدس استان باید با جدیت ادامه یابد بیان کرد: با توجه به نقش مهم این مرکز در دستیابی به ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی باید توجه ویژه و اساسی استان ها به این موضوع باشد.

نباید به دشمنان اجازه بدهیم افکار غلط و غربی خود را در جامعه اسلامی که مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم را اجرا کنند چرا که هر چه داریم مرهون رشادت ها و ایثارگری های آنان هستیم و این یک مهم و اصل اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخشی از موزه دفاع مقدس اردبیل در هفته دفاع مقدس

افتتاح بخشی از موزه دفاع مقدس اردبیل در هفته دفاع مقدس