مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-01فرهنگي

«جا به جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر» شد


اجرای پرفورمنس «جابه جایی تئاترشهر، یک سانتی متر نزدیک تر» با طراحی و کارگردانی نصیر ملکی جو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پرفورمنس جابه جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر تولید کارخانه هنر مدرن ، نصیر ملکی جو طراح و کارگردان، یاسمن رضازاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، مسیح کمالی، کوروس افشار، زینب گرمارودی، محمد مفاخری ، امید تیموری و مینا رمضانی اجراگران هستند.

   این پروژه با همکاری دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی و مجموعه تئاترشهر در روزهای یادشده ساعت 15 و 16:30 در محوطه مجموعه تئاترشهر میزبان مخاطبان است.

این کارگردان طی روزهای اخیر نمایش کوکاکولا با بازی سیاوش چراغی پور و  پگاه کاظمی را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده است.

  درباره پروژه جا به جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر آمده است: ایده پوچِ جابجا کردنِ یک ساختمان که از اساس غیرِ ممکن می نماید، چنان پوچ و غیر ممکن است که همین غیرِ ممکن بودن اش می تواند بیننده یا شنونده را به فکر فرو ببرد.

اینکه بشنوید یا ببینید که کسی قصد دارد با دستانِ ناتوان اش دیوارهای ضخیمِ یک ساختمان را جابجا کند می تواند به شکل کنایه آمیزی اشاره ای باشد به ناتوانی ما در جابجایی هر آنچه که ما از جابجا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جا به جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر» شد

«جا به جایی تئاتر شهر، یک سانتی متر نزدیک تر» شد