مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-01اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان خبر داد و گفت: این پروژه در هفته دولت امسال به صورت کامل وارد مدار بهره برداری می شود.

- ایسنا/قم معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان خبر داد و گفت: این پروژه در هفته دولت امسال به صورت کامل وارد مدار بهره برداری می شود.

مهندس جاسب زنگنه اینالو با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: یکپارچه سازی موجب هم افزایی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب استان به ویژه تسریع در تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی شد.

وی تکمیل مجتمع آبرسانی قاهان را از جمله این پروژه ها ذکر کرد و پیشرفت 70 درصدی این پروژه مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به فرسوده بودن مخزن فعلی و به منظور بهبود فشار آب در بالادست مجتمع آبرسانی قاهان در اولویت بهره برداری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به احداث یک مخزن هزار مترمکعبی و 500 متر لوله گذاری برای تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: این مجتمع آبرسانی در مجموع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی اولویت دار به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان

پیشرفت 70 درصدی مجتمع آبرسانی قاهان