مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-01اقتصادي

گروگانگیری برای تشکیل وزارت بازرگانی / مجلس تحت فشار «روحانی» تصمیم گیری می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تنها حدود 10 روز تا پایان مهلت سه ماه حسن روحانی رییس جمهور برای معرفی گزینه پیشنهادی اش برای تصدی پست وزارت صنعت، - گروگانگیری برای تشکیل وزارت بازرگانی / مجلس تحت فشار روحانی تصمیم گیری می کند؟ رییس جمهور در حالی مدعی قانونی بودن معرفی دو وزیر برای تصدی پست وزارت صنایع و معادن و وزارت بازرگانی شده که هنوز طرح تشکیل وزارت بازرگانی به تایید شورای نگهبان نرسیده و تبدیل به قانون نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تنها حدود 10 روز تا پایان مهلت سه ماه حسن روحانی رییس جمهور برای معرفی گزینه پیشنهادی اش برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به مجلس شورای اسلامی مطابق اصل 135 قانون اساسی باقی مانده است ولی هنوز مشخص نیست که این کار توسط روحانی صورت می گیرد یا نه؟22 اردیبهشت ماه یعنی تنها یک روز بعد از مخالفت مجدد مجلس دهم با رفع ایرادات طرح تشکیل وزارت بازرگانی بود که رضا رحمانی وزیر وقت صمت به صورت ناگهانی توسط رییس جمهور عزل و حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد، اتفاقی که بدون ارتباط با تصمیم مجلس درباره وزارت بازرگانی نبود.

براساس این گزارش، روحانی مشابه مهرماه 97 علاقه زیادی دارد که به جای معرفی یک وزیر بابت تصدی پست وزارت صمت، دو وزیر بابت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری برای تشکیل وزارت بازرگانی / مجلس تحت فشار «روحانی» تصمیم گیری می کند؟

گروگانگیری برای تشکیل وزارت بازرگانی / مجلس تحت فشار «روحانی» تصمیم گیری می کند؟