مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-01اقتصادي

آب هست اما چرا برخی استان ها آب ندارند؟


مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر در حوزه منابع آب در هیچ کدام از استان ها هیچ مشکلی به لحاظ تامین آب نداریم و اکثر این مشکلات ناشی از پیک انتقال، - مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر در حوزه منابع آب در هیچ کدام از استان ها هیچ مشکلی به لحاظ تامین آب نداریم و اکثر این مشکلات ناشی از پیک انتقال، ظرفیت های انتقال و بعضا مشکلات موجود در شبکه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاج رسولی ها با تاکید بر اینکه به لحاظ منابع آب موجود در مخازن سدها وضعیت خوبی داریم، اظهار کرد: 68 درصد مخازن سدهای کشور پر هستند، یعنی حدود 34 میلیارد متر مکعب موجودی آب در مخازن سدهای کشور وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت منابع آب استان تهران و البرز، گفت: در استان تهران و البرز که از آب های سطحی تامین می شود نیز وضعیت منابع آبی مطلوب است و اکنون حدود یک میلیارد و 73 میلیون متر مکعب ذخیره آب در مخازن سدهای این دو استان وجوود دارد.

57 درصد مخازن سدهای کشور پر است مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: 57 درصد مخازن سدها اکنون پر و شرایط به لحاظ تامین در حوزه مخازن خوب است و مشکلات موجود عمدتا مربوط به بحث های انتقال و ظرفیت های توزیع و یا قطعی هایی که مربوط به حوادث می شود را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب هست اما چرا برخی استان ها آب ندارند؟

آب هست اما چرا برخی استان ها آب ندارند؟