مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-01اجتماعي

کنکوری ها بخوانند؛ نکاتی برای گذراندن 4 ساعت سرنوشت ساز با ماسک


داوطلبان کنکور سراسری، ارشد و دکتری دغدغه، انتظار و مشاهده خود از برگزاری کنکور کرونایی را مطرح کردند، اگر کنکوری هستید گزارش را بخوانید و نکات آن را رعایت کنید.

- گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس; آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 99 روز پنج شنبه 9 مرداد برگزار شد و براساس ابلاغ سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 و شنبه 18 مردادماه 99 برگزار خواهد شد.

  کنکور سراسری هم در روزهای پنج شنبه 30 و جمعه 31 مرداد، آزمون فنی و حرفه ای جمعه 14 شهریور و آزمون کارشناسی ناپیوسته هم جمعه 14 شهریور برگزار می شود.

اما آزمون های امسال تفاوت ویژه ای با سال های گذشته دارد، امسال که کنکور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کشور قرار گرفته، مساله تامین سلامت داوطلبان یکی از دغدغه های جدی داوطلبان، خانواده ها و مسوولان است.

بنابراین میتوان گفت در آزمون های امسال، اولویت اول حفظ بهداشت فردی توسط داوطلبان کنکور و پس از آن، کمک به حفظ سلامت دیگر داوطلبان با رعایت توصیه های بهداشتی وظیفه اصلی دیگر همه داوطلبان است.

پس اگر کنکوری هستید حتما این گزارش را بخوانید: *اگر کنکوری هستید این نکات را رعایت کنید هنگام ورود به سالن فاصله اجتماعی را رعایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکوری ها بخوانند؛ نکاتی برای گذراندن 4 ساعت سرنوشت ساز با ماسک

کنکوری ها بخوانند؛ نکاتی برای گذراندن 4 ساعت سرنوشت ساز با ماسک