مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-01اقتصادي

گردشگری یزد می تواند به صنعتی برتر و شایسته در کشور تبدیل شود


دبیر اول فراکسیون گردشگری مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری، اظهار کرد: گردشگری استان یزد می تواند همانند بخش های تولید، - ایسنا/یزد دبیر اول فراکسیون گردشگری مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری، اظهار کرد: گردشگری استان یزد می تواند همانند بخش های تولید، صنعت و معدن این استان، به صنعتی برتر و شایسته در کشور تبدیل شود.

در روزهایی که کرونا بر تمام حوزه های اقتصادی سایه افکنده، گردشگری بیش از هر صنعت دیگری در کشور نیازمند حمایت و توجه جدی است به خصوص در شهر جهانی یزد که ذی نفعان بسیار زیادی دارد و معیشت تعداد قابل توجهی از مردم را به خود وابسته کرده است.

آمارها نشان می دهد که حدود 48 درصد از اشتغال در استان یزد وابسته به بخش صنعت است که صنعت گردشگری نیز از این دایره خارج نیست و بخش قابل توجهی از اشتغال یزدی ها را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تامین کرده است.

این روزها حال گردشگری نه تنها در یزد بلکه در کشور و جهان خوب نیست و به نظر ضرورت دارد که تمام قوا برای نجات این صنعت دست به دست هم بدهند و برای احیای آن اقدام کنند؛ اقداماتی که فقط تسکین دهنده این شرایط نباشد و بتواند از طریق راهکارهایی موثر مانند جذب سرمایه ها، بنیان این صنعت درآمدزا را با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری یزد می تواند به صنعتی برتر و شایسته در کشور تبدیل شود

گردشگری یزد می تواند به صنعتی برتر و شایسته در کشور تبدیل شود