مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-01سياسي

گیاهان دارویی از خراسان جنوبی تا اسپانیا


دبیر کل مجمع بین المجالس آسیایی و مشاور شرکت های ایرانی و رابط سفارت ایران در اسپانیا بر زمینه های همکاری مشترک درخصوص گیاهان دارویی خراسان جنوبی تاکید کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر کل مجمع بین المجالس آسیایی و مشاور شرکت های ایرانی و رابط سفارت ایران در اسپانیا بر زمینه های همکاری مشترک درخصوص گیاهان دارویی خراسان جنوبی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مجیدی، امروز، 11 مردادماه در آستانه سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در بازدید از مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی یکی از یادگارهای ماندگار انقلاب اسلامی است و از این نهاد آرمان گرا و پیرو خط امام و رهبری به نیکی یاد می شود.

وی اظهارکرد: این نهاد انقلابی توانسته با تربیت نیروهای متخصص، عرصه را برای فعالیت های پژوهشی در راستای نیاز جامعه فراهم کند.

مجیدی با بیان این که جهاددانشگاهی توانسته است در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه موثر واقع شود، افزود: فارغ التحصیلان با مهارت و توان کارآفرینی بالا در آموزش های کوتاه مدت و آموزش عالی این نهاد تربیت می شوند.

دبیر کل مجمع بین المجالس آسیایی با اشاره به این که در خراسان جنوبی شاهد فعالیت های بسیار خوب و گسترده ای از جهاددانشگاهی بودیم، ادامه داد: این نهاد ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های علمی و پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهان دارویی از خراسان جنوبی تا اسپانیا

گیاهان دارویی از خراسان جنوبی تا اسپانیا