مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-01فرهنگي

سرنوشت نامعلوم «خانه هنرمندان» اصفهان


«تملک خانه هنرمندان اصفهان توسط بنیاد شهید» خلاصه آن چیزی است که طی دو روز گذشته خاطر بسیاری از هنرمندان این شهر را آزرده؛ چراکه این خانه ثبت ملی شده، - ایسنا/اصفهان تملک خانه هنرمندان اصفهان توسط بنیاد شهید خلاصه آن چیزی است که طی دو روز گذشته خاطر بسیاری از هنرمندان این شهر را آزرده؛ چراکه این خانه ثبت ملی شده، بیش از سی سال در اختیار حوزه هنری و پاتوق اهالی تئاتر، گرافیک، طنز، کارتون، شعر، ادبیات و موسیقی بوده و اکنون با مدیریت بنیاد شهید، مشخص نیست که تکلیف میزبانی این خانه از هنرمندان چه می شود.

ایسنا از صبح امروز پیگیر ارتباط با مدیرکل بنیاد شهید اصفهان بود و درنهایت روابط عمومی این بنیاد اعلام کرد که به خاطر درخواست های بسیار اهالی رسانه، یک متن واحد در اختیار صداوسیما قرار می گیرد و سایر خبرنگاران و روزنامه نگاران می توانند برای روشنگری، نسبت به بازنشر همین متن اقدام کنند.

رییس حوزه هنری اصفهان نیز می گوید ما یک هفته پیش مطلع شدیم که رأی دادگاه از حوزه هنری، آموزش پرورش، اداره کل ارشاد و شهرداری نسبت به خانه هنرمندان خلع ید کرده و حکم مالکیت را به نفع بنیاد شهید صادر کرده است.

درواقع اکنون حوزه هنری حکم یک مستأجر را دارد که هفته گذشته مالک با حکم تخلیه سراغ آن رفته اما بااین وجود، نهایت تلاش خود را می کنیم تا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم «خانه هنرمندان» اصفهان

سرنوشت نامعلوم «خانه هنرمندان» اصفهان