مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-01سياسي

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت ارسال جایزه شهید سلیمانی


مهلت فراخوان جهت ارسال آثار به دوسالانه آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت پایان مردادماه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن علایی فعال ادبی با اظهار به اینکه تاریخ فراخوان جهت ارسال آثار پایان مردادماه خواهد بود، بیان کرد: از سایر افراد و یا مراکزی که قصد شرکت در جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند، تا در موعد مقرر نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

حسن علایی فعال دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به استقبال پژوهشگران، نویسندگان و مدیران مراکز پژوهشی و انتشاراتی که در حوزه دفاع مقدس و مقاومت فعالیت دارند، گفت: این دبیرخانه هرروز کتاب ها و یا فایل پی دف اف آثاری که به منظور شرکت در این دوسالانه ارسال می شود دریافت می کند.

وی با اظهار به اینکه تاریخ فراخوان جهت ارسال آثار پایان مردادماه خواهد بود، اظهار کرد: از سایر افراد و یا مراکزی که قصد شرکت در جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند، خواهشمندیم تا در موعد مقرر نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.

دبیر اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت بیان کرد: علاقه مندان برای سهولت در ارسال و دریافت کتاب ها و رساله های دکتری می توانند موارد مذکور را علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت ارسال جایزه شهید سلیمانی

پایان مردادماه؛ آخرین مهلت ارسال جایزه شهید سلیمانی