مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-01سياسي

انتقاد از تعطیلی 40 درصدی صنایع در چهارمحال و بختیاری


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر حدود 40 درصد صنایع استان کاملا تعطیل و 60 درصد باقیمانده با 30 یا 40 درصد ظرفیت شان در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری ظهر امروز در شورای هماهنگی بانک ها گفت: استان چهارمحال و بختیاری سال هاست در صدر جدول بیکاری و در آخر جدول اشتغالزایی قرار دارد و باید خروجی این جلسات در راستای حل این مشکلات باشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه صنعت امروز حدود 40 درصد صنایع کاملا تعطیل هستند و 60 درصد باقیمانده با 30 یا 40 درصد ظرفیت شان در حال فعالیت هستند؛ باید بپذیریم صنایع ما با عدم نقدینگی، فرسودگی قطعات و .

دست و پنجه نرم می کنند.

وی در واکنش به گزارشات ارائه شده توسط مدیران برخی از بانک ها، گفت: بر اساس برخی از آمارهایی که ارائه شد، کارهای خوبی صورت گرفته اما واقعیت این است که این میزان اشتغالزایی گزارش شده در برابر ظرفیت های این استان ناچیز است؛ چهارمحال و بختیاری قابلیت زیادی در حوزه سرمایه گذاری در طرح های کشاورزی مانند گلخانه و درخت کاری دارد.

جعفری با ابراز گلایه از رویه موجود پیشنهاد داد: باید همه دست به دست هم دهیم و یک تحول در حوزه کشاورزی در استان رقم بزنیم؛ و کمک کنیم روستاییان و کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تعطیلی 40 درصدی صنایع در چهارمحال و بختیاری

انتقاد از تعطیلی 40 درصدی صنایع در چهارمحال و بختیاری