مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-01سياسي

برگزاری مراسم کلنگ زنی سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران سردرب اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در ضلع شرقی این مرکز قرار گرفته است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم کلنگ زنی سردرب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و اظهار کرد: این مراسم ساعت 8:30 صبح یکشنبه 12 مرداد با حضور خانواده های شهدا و مسوولان استانی برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه سردرب اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دارای دو دیوار 45 و 38 متری است، گفت: همچنین این نما دارای 14 ستون است که هر کدام از ستون ها 8 متر ارتفاع دارند.

ملکی افزود: عدد هشت در ستون های سردرب نماد هشت سال دفاع مقدس، عملیات والفجر هشت و امام هشتم است که این استان مسیر عبور زائرین امام رضا (ع) است.

این مسوول با بیان اینکه سردرب اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در ضلع شرقی این مرکز قرار گرفته است، گفت: هزینه ساخت این پروژه را یکی از خیرین نیک اندیش حوزه ایثار و شهادت به عهده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: المان های صف کشیده در سایت ورودی نمادی از رزمندگان لشکر 25 کربلای مازندران است که اولین لشکری بود که وارد شهر فاو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم کلنگ زنی سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

برگزاری مراسم کلنگ زنی سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران