مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-01اقتصادي

آقای روحانی برای تصویب حق مسکن 300 هزاری کارگران چند دقیقه زمان نیاز دارید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اواخر تیرماه (25 تیرماه 99) محمد شریعتمداری، وزیر کار در گفت وگوی اینستاگرامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: - مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در شورای عالی کار از اواخر خردادماه به هیئت دولت ارسال شده است، اما با گذشت بیش از یک ماه از ارسال این مصوبه به دولت هنوز خبری از تصویب آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اواخر تیرماه (25 تیرماه 99) محمد شریعتمداری، وزیر کار در گفت وگوی اینستاگرامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: این مصوبه در کمیته فرعی کمیسیون اقتصاد دولت تصویب شده است و در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی دولت است.

وی ادامه داد: ان شاءالله در هفته آینده در صحن دولت تصویب و نهایی می شود و بعد از تصویب ابلاغ خواهد شد، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طبق مصوبه شورای عالی کار حق مسکن در سال جاری در صورت تصویب دولت از 100 هزار تومان در سال 98 به 300 هزار تومان در سال 99 افزایش خواهد یافت.

البته وزیر کار در اول مرداد ماه 99 هم وعده تصویب افزایش حق مسکن کارگران را برای هفته آینده داد، اما باز هم خبری از تصویب افزایش حق مسکن کارگران نشد و این مسئله دلخوری بسیار زیاد جامعه کارگری را فراهم کرده است و آن ها می گویند که دولت کارگران را سر کار گذاشته است و زندگی و معیشت کارگران در برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی برای تصویب حق مسکن 300 هزاری کارگران چند دقیقه زمان نیاز دارید؟

آقای روحانی برای تصویب حق مسکن 300 هزاری کارگران چند دقیقه زمان نیاز دارید؟