مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-01پزشكي

369 همدانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 50 نفر در استان همدان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: 369 نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان اظهار کرد: تا کنون سه هزار و 50 نفر در استان همدان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 369 نفر در استان همدان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، عنوان کرد: 44 درصد علت ابتلای مردم استان همدان به این بیماری تماس های خانوادگی و 33 درصد شرکت در مراسم عروسی و دورهمی ها بوده است.

حیدری مقدم با بیان اینکه در حال حاضر پنج شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار و تویسرکان در وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند، گفت: وضعیت شهرستان های نهاوند، اسدآباد و رزن نارنجی است و سایر شهرستان های استان همدان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر 520 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان بستری هستند.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی را در کنترل و مبارزه با این ویروس مهم برشمرد و از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از حضور در برنامه های دورهمی و تجمع زمینه کاهش سیر صعودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

369 همدانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند

369 همدانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند