مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-01سياسي

مجلس تمام قد از کارگران هفت تپه حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، در جلسه ای که با حضور فرماندار شوش و چند نفر از نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، - رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: مجلس تمام قد از کارگران هفت تپه حمایت خواهد کرد و این موضوع به جد پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، در جلسه ای که با حضور فرماندار شوش و چند نفر از نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: زیبنده نیست که سه ماه حقوق کارگران شرکت هفت تپه پرداخت نشود.

با حضور در شوش، امروز ارزیابی های لازم در مورد وضعیت این شرکت و پرداخت معوقات کارگران را انجام دادیم و در هفته جاری این موضوع را حتما در مجلس شورای اسلامی مطرح و بررسی خواهیم کرد.

حتی تمامی مسئولان مربوطه را دعوت و احضار خواهیم کرد تا در این خصوص پاسخگو باشند.

نادری افزود: در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه وضعیت هفت تپه و کارگرانش را بررسی خواهیم کرد و در کمیسیون اصل 90 نیز به صورت مجزا این مهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تمام قد از کارگران هفت تپه حمایت می کند

مجلس تمام قد از کارگران هفت تپه حمایت می کند