مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-01سياسي

اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدنظام الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه ای با حضور نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه و فرماندار شوش در فرمانداری این شهرستان، - اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم! عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد و اگر این پیگیری ها نتیجه ندهد، ما نمایندگان در کنار کارگران هفت تپه در اعتراضات مقابل فرمانداری شوش شرکت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدنظام الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه ای با حضور نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه و فرماندار شوش در فرمانداری این شهرستان، گفت: امروز به وضوح متوجه شدیم که کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، بیش از آنکه برای خود و وضعیتشان دل بسوزانند، برای شرکت و میزان تولید شکر آن دل می سوزانند و همین موضوع باعث می شود که هفت تپه به دغدغه ما نمایندگان هم تبدیل شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!

اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!