مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-01ورزشي

اجرای مسیرهای جدید دوچرخه سواری در تبریز به زودی عملیاتی می شود


طرح مطالعاتی اجرای مسیرهای جدید دوچرخه سواری در این شهر تمام شده و به زودی عملیات احداث آنها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نیکوخصلت، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این مسیرها از سوی معاونت عمرانی شهرداری تبریز اجرا می شود، افزود: مسیرهای دوچرخه سواری جدید در پارک های ائل گؤلی، ائل باغی و عباس میرزا اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: علاوه بر آنها، مسیر سه راهی اهر- آرپا دره سی تا باغمیشه، چایکنار تا پارک بزرگ به طول 25 کیلومتر و داخل پارک بزرگ از پروژه های کلان در حوزه احداث زیرساخت های دوچرخه سواری بوده که امید است به زودی اجرا و به بهره برداری برسند.

دبیر شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه دوچرخه به عنوان نمود حمل و نقل پاک با دهها مزیت برای زندگی و مدیریت شهری، باید متن اصلی فعالیت شهرداری تبریز باشد، گفت: اولویت ما تنها استفاده تفریحی و ورزشی از دوچرخه نیست و باید برای انجام امور زندگی و تردد در شهر مورد استفاده قرار گیرد.

نیکوخصلت، با اشاره به اینکه کاهش حمل و نقل از طریق خودرو و توجه به شهر هوشمند اولویت اصلی شورای شهر است، ادامه داد: در دنیای مدرنیته، بهره گیری از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پاک، مزایایی مانند سلامتی جامعه، بهبود گذران اوقات فراغت، کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا برای شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسیرهای جدید دوچرخه سواری در تبریز به زودی عملیاتی می شود

اجرای مسیرهای جدید دوچرخه سواری در تبریز به زودی عملیاتی می شود