مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-01ورزشي

استان زنجان 126 شهید ورزشکار دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه جلسات کمیته ورزش و جوانان به صورت مرتب برگزار و پیگیری می شود،گفت: استان زنجان 126 شهید ورزشکار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی عصر شنبه در جلسه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در محل استانداری زنجان، برلزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در استان تاکید کرد.

گفت: کنگره شهیدان در تبیین یاد و خاطره شهیدان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته ورزش و جوانان به صورت مرتب برگزار و پیگیری می شود، اظهار کرد: استان زنجان 126 شهید ورزشکار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه مقدمات چاپ زندگینامه شهیدان اسماعیلی انجام شده است، ابراز کرد: سازمان های مردم نهاد، پیگیر ساخت و نصب اِلمان و تندیس شهدا در فضاهای ورزشی هستند.

خلیلی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا نیز به صورت هفتگی در نشریات و فضای مجازی استان به چاپ می رسد، ابراز داشت: انجام این کار باعث می شود نسل سوم و چهارم انقلاب به خوبی شهیدان را بشناسند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، از گردآوری اطلس شهدای استان زنجان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد و گفت: در این اطلس در هر صفحه عکس، وصیت نامه و بیوگرافی شهدای استان چاپ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان 126 شهید ورزشکار دارد

استان زنجان 126 شهید ورزشکار دارد