مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-01سياسي

600 شهید استان زنجان در سایر نقاط کشور تدفین شدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان،با بیان اینکه کنگره سه هزار شهید زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه تمام است، گفت: 600 شهید استان زنجان در سایر نقاط کشور تدفین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، بر برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره سه هزار شهید استان تاکید کرد و گفت: مجوز تحویل 122 هزار آثار شهدای این استان به دبیرخانه کنگره از مرکز اخذ شده است.

وی اظهار کرد: با 20 استان مکاتبه شده تا شهدایی که محل تولد آنها استان زنجان بوده اما شهادتشان در آن استان ثبت شده را برای تکمیل لیست شمار شهدای کنگره به زنجان ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان، با بیان اینکه این استان سه هزار و 536 شهید دارد، گفت: تاکنون 10 استان اطلاعات شهیدان استان زنجان را ارسال کرده است.

کاظمی با بیان اینکه کنگره سه هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه تمام است، تاکید کرد: 600 شهید استان نیز دارای شناسنامه و متولد زنجان بوده ولی در نقاط دیگر تدفین شدند.

وی با بیان اینکه در هشت جلد وصیت نامه شهدای استان زنجان آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است، ابراز کرد: جوانان و نوجوانان باید با ر شادت های این جوانان آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 شهید استان زنجان در سایر نقاط کشور تدفین شدند

600 شهید استان زنجان در سایر نقاط کشور تدفین شدند