مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-01سياسي

دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان حوزه هنری لرستان برگزار شد


مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان گفت: دوره های آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان حوزه هنری این استان در چندین رشته آموزشی مرتبط و به مدت 70 ساعت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهیار صادقی روز شنبه در سخنانی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان گفت: مسئولین واحدهای سازمانی، باید متناسب با موقعیت، شرایط شغلی و وظایف محوله از آموزش هایی متناسب بهره مند شوند و بی شک یکی از مؤثرترین گزینه ها برای بالاتر بردن سطح کیفی فعالیت ها و رشد و ارتقای سازمان، حضور کارکنان در دوره های آموزشی ضمن خدمت است.

وی افزود: دوره های آموزشی ضمن خدمت می تواند قابلیت های دانشی، مهارتی و نگرشی مناسبی را در کارکنان پرورش دهد که این مهم در ارتقا سطح کیفی فعالیت ها و رسیدن به جایگاه مطلوب و متناسب با اهداف و رسالت های سازمانی بسیار حائز اهمیت است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان با بیان نحوه برگزاری دوره ها اضافه کرد: این دوره های آموزشی به مدت دو ماه به صورت هفتگی و به مدت 70 ساعت در مرکز مدیریت آموزش و پژوهش لرستان برگزار شد.

صادقی، هدف از برگزاری آموزش های ضمن خدمت را توانمندسازی، توسعه و ارتقا سطح کیفی و به روز کردن اطلاعات تخصصی و افزایش کیفیت و بهره وری بیشتر برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان حوزه هنری لرستان برگزار شد

دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان حوزه هنری لرستان برگزار شد