مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-01سياسي

فضای مجازی یهترین ظرفیت برای برگزاری برنامه های مناسبتی است


در شرایط کنونی باید به نوعی برنامه ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت خوب فضای مجازی برنامه های مختلف مناسبتی و غیر مناسبتی را برگزار کنیم.

- اردستان- فرماندار اردستان گفت: در شرایط کنونی باید به نوعی برنامه ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت خوب فضای مجازی برنامه های مختلف مناسبتی و غیر مناسبتی را برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا تأملی شامگاه شنبه در جلسه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اردستان اظهار داشت: با توجه به مردمی بودن مأموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانداری اردستان نسبت به انتخاب فردی جوان به این سمت در سال گذشته اقدام کرد تا پیشرفت توسعه را در این زمینه شاهد باشیم.

فرماندار اردستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 40 سال گذشته یادآور اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است و این مناسبت ها که به درستی در تقویم رسمی کشور گنجانده شده به ما یادآوری می کند تا این ارزشها را فراموش نکنیم.

تأملی بیان داشت: با توجه به نقشه های مختلفی که در طول سال توسط دشمنان برای کشور طراحی می شود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برنامه ریزی و به صحنه آوردن مردم در مقابله با دشمن این گونه حرکات را خنثی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی یهترین ظرفیت برای برگزاری برنامه های مناسبتی است

فضای مجازی یهترین ظرفیت برای برگزاری برنامه های مناسبتی است