مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 18:452020-08-01اقتصادي

45 هزار تن گندم در نهاوند تحویل مراکز خرید شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم در نهاوند تاکنون 45 هزار تن محصول تحویل مراکز خرید شهرستان شده است.

- کریم حاج باباعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کار برداشت گندم از مزارع نهاوند از اواسط تیرماه گذشته با بهره گیری از 150 کمباین بومی و مهاجر و بیش از 200 تراکتور در این شهرستان شروع شد که همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به منظور خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان دو مرکز شامل کارخانه آرد نهاوند و شرکت کوثر خزل الوند فیروزان کار خرید را انجام داده اند افزود: خوشبختانه میزان تحویل گندم کشاورزان به این دو مرکز قابل توجه بوده که انتظار می رود تا پایان فصل برداشت به حدود 52 هزار تن برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در زمینه کار برداشت گندم علاوه بر بکارگیری ماشین آلات مکانیزه کشاورزی 40 دروگر به کار گرفته شده است و 12 کارشناس کشاورزی نیز بر کیفیت کار برداشت این محصولات نظارت دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود بیماری شده و از آنها تست به عمل آمده است.

حاج باباعلی در خصوص میزان برداشت محصول جو نیز گفت: کار برداشت جو در بیش از 19 هزار هکتار از اراضی شهرستان پیش از شروع برداشت گندم انجام گرفت که 52 هزار و 500 تن تحویل مراکز خرید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار تن گندم در نهاوند تحویل مراکز خرید شد

45 هزار تن گندم در نهاوند تحویل مراکز خرید شد