مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-01بين الملل

اصلاح شبکه آب 15 روستا در شهرستان ایجرود


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سه ماه نخست سال جاری، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب در 15 روستای شهرستان ایجرود انجام شد.

- علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب یکی از اولویت های شرکت آب و فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب در 15 روستای شهرستان ایجرود انجام شده است، بیان کرد: این اقدام به طول 5.

5 کیلومتر انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ینگی کند سیدلر، سعیدآباد، تله گرد، خانجین، گلابر سفلی، قره سعید، جوقین، قراقیه، چتز، اغلبیک سفلی، قارختلو، کوسه لر، بیدگینه، شیوه و احمد کندی روستایی است که طرح عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب اجرا شده است.

جزءقاسمی با بیان اینکه 4 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز برای پیمان سپاری این حجم اصلاح شبکه بود، ادامه داد: با مشارکت اهالی و دهیاری روستاها اعتبار هزینه شده برای این هزینه 2 میلیارد و 900 میلیون ریال پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان کاهش تنش آبی در روستاها و حوادث و اتفاقات آب را از مهم ترین اهداف اجرای این عملیات خواند و گفت: تامین فشار متعارف آب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شبکه آب 15 روستا در شهرستان ایجرود

اصلاح شبکه آب 15 روستا در شهرستان ایجرود