مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-01سياسي

انبارلویی مطرح کرد؛ اندر باب عقیم بودن تحریم و تحریف انقلاب


کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور نوشت:اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان، به اهداف خود می رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز در غرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده اند و توطئه می کنند هم به نتیجه خواهند رسید.

- محمدکاظم انبارلویی کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور در یادداشتی نوشت: یک مشت ابله در کاخ سفید و وزارت خزانه داری آمریکا جمع شده اند، فکر می کنند با تحریم ملت ایران می توانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن برسند.

اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان در ابتدای ظهور اسلام و اعلام پیامبری محمد رسول خدا، آن ها را در شعب ابی طالب گرفتار کردند، به اهداف خود می رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز در غرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده اند و توطئه می کنند هم به نتیجه خواهند رسید.

پیامبر اسلام از آن تحریم و تهدید یک فرصت برای غنی سازی جریان مقاومت ساخت که بعدها نه تنها شبه جزیره عربستان بلکه بخش عظیمی از پنج قاره روی زمین را تسخیر کرد.

ملت ایران در کوره تحریم ها آبدیده شده اند و امواج توطئه های آمریکا بر صخره ملت ایران طی 40 سال گذشته فرود می آید، اما جز شکست و رسوایی چیزی برای آن ها به ارمغان نیاورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارلویی مطرح کرد؛ اندر باب عقیم بودن تحریم و تحریف انقلاب

انبارلویی مطرح کرد؛ اندر باب عقیم بودن تحریم و تحریف انقلاب